Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:46:51+01:00
Dalajlama
-walczy o pokój na świecie
-nie poddaje się presji
- stara się być asertywny
-myśli o innych
-patrzy obiektywnie
-uczciwy
1 5 1
2010-03-20T19:04:42+01:00
Janina Ochojska-Okońska:
- założyła Polską Akcje Humanitarną
-wspierała obraz Polski w świecie poprzez wytrwałą budowę jej wrażliwego, humanitarnego oblicza
-jest osoba niepełnosprawną lecz mimo to ofiaruje bezinteresowną pomoc ludzom
1 5 1