Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:50:14+01:00
Nie przeklinaj, to nie grzeczne mimo że niekiedy skuteczne

wulgaryzmom powiedzmy nie i miło do siebie odzywajmy sie

powiedz wulgaryzmom nie by przestały dreczyc cie

sory wena sie skonczyła
2 3 2
2010-03-20T18:57:27+01:00
Mówiąc słowa wulgaryczne zachowujesz się psychicznie.
Nie ukazuj innym że głubszy od nich jesteś, przecież wiesz że nie.
Wulgaryzm, okazaniem niższości swojej.
Brzydkich słów używając, udowadniasz innym by się tobą ine zająć.
Pokaż ze jesteś godny szacunku, mów do innych używając poprawnej polszczyzny bez trucizny!
2 4 2