Odpowiedzi

2010-03-20T18:47:07+01:00
Został wyłączony wspólny czynnik przed nawias.W tym przypadku była to liczba 4 ponieważ i 4 i 20 dzieli się przez tą liczbę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:47:32+01:00
20+4√5
---------=
20

4*5+4√5
----------
20

wyciągamy 4 przed nawias i wychodzi
4(5+√5)
--------=
20
i to można skrócić i wychodzi

5+√5
--------
5
2010-03-20T18:47:34+01:00
I liczniku wyciagnełas przed nawias 4 wiec zostalo Ci w nawiasie 5 + √5 bo 4*5=20 a 4*√5= 4√5