Odpowiedzi

2010-03-20T18:50:51+01:00
1.Moja ulubiona gra komputerowa to the sims 3.
2. Lubię ją ponieważ jest ona podobna do prawdziwego życia.
3.Mam tam własną rodzinę.
4. Tatę, Mamę i dzieci, oni chodzą do pracy , szkoły, chodzą na zakupy.
5. Mają poczucie humoru i mają także jedno życie tak jak człowiek.

Mam nadzieję że pomogłam .
7 3 7
2010-03-20T18:54:47+01:00
1My favourite game is Counter Strike.
2.In this game can I play with a lot of players from Internet
3.That is great.
4.I can get to know very interesting people in this game.
5.The Graphic is fantastic.


mam nadzieje ze pomoglem jak chcesz opisac inna gre zmien tylko tytu gry :)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T19:01:03+01:00
1.My favourite game is The sims 3
2.This is amazing game
3.I like this game, because it is fantastic
4.I have there: family, house and dogs
5.This is the best game in the world
5 3 5