Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:55:13+01:00
Należy obl. natężenie prądu
P1 = 2200 W
P2 = 1710 W
całkowita moc
P = 2200 W + 1710 W= 3910 W= 3910 V*A
U = 230 V
I = ?
P = U*I

I = P/U
I = 3910 V *A /230 V
I = 17 A
bezpiecznik nie wytrzyma obciążenia bo natężenie prądu jest większe niż 16 A
2 5 2
2010-03-20T18:58:02+01:00
P (moc) = U (napięcie) * I (natężenie)
P/U = I

P=2200W+1710W = 3910W
U= 230V

3910W/230V = 17A

no niestety, nie wytrzyma xD
2 5 2
2010-03-20T19:00:50+01:00
Witaj
dane P1=2200W, P2=1710W, U=230V, Jmax=16A
szukane J

P = U *J
J = P/U ...............P = P1 + P2
J = [P1 + P2]/U = [2200W+1710W]/230V = 17 A > Jmax=16A

Bezpiecznik nie wytrzyma zastosowanego obciążenia.

Semper in altum..........................pozdrawiam
3 4 3