Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:58:43+01:00
Pewnie myślicie , że nic nie było pierwsze...
Ale moim zdaniem kura. Weźmy na przykład zwierzęta jajo-żyworodne nie mogło być wtedy jajo pierwsze ponieważ potrzebuje ciała matki aby się rozwinąć. Jeżeli nawet jajko było pierwsze to podczas powstawania zwierząt (z komórek), to aby powstało jajo musiał by stworzyć się najpierw zarodek co w przypadku braku sterylności doprowadziło by do jego śmierci zanim wytworzyła by się błona ochronna (skorupka jajka).
2010-03-20T19:01:21+01:00
Myślę,że pierwsza byla kura. Bóg stworzyl wszystkie zwierzeta, a nawet kurę.Kura więc zniosla jajko.
mam nadzieję ze pomoglam.!;) pozdr.;D