Krzyżówka
pytania:
Choroba zakazna szczegolnie niebiezpieczna w trakcie ciazy, na 8 liter
Powstaje z polaczenia kosmowki ze sciana macicy , na 7 liter
Powstaje w wyniku podzialow Zygoty ,na 7 liter
Okres 6 tyg. po porodzie, na5 liter
Rozpoczyna cykl miesiaczkowy, na 10 liter
Zapobieganie ciazy, na 13 liter
Powstaje z polaczenia sie plemnika z komorka jajowa, na 6 liter
odzywia plod, na 7 liter
okres w ktorym ustaje miesiaczka, na 12 liter
inaczej embrion, na 7 liter

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:04:12+01:00
1.różyczka
2.łożysko
3.zarodek
4.połóg
5.miesiączka
6.antykoncepcja
7.zygota
8.łożysko
9.menopauza
10.zarodek

wydaje mi się , ze to bedzie to
2010-03-20T19:11:28+01:00
1 różyczka
2 łożysko
3 blastom
4 połóg
5 nie wiem ;/
6 antykoncepcja
7 zygota
8 komórka
9 menopauza ale nie pasuje :/
10 zarodek
1 5 1