Odpowiedzi

2010-03-20T19:05:12+01:00
Witaj

81km/h = 81 000m / 3600s = 22,5 m/s

Semper in altum.......................pozdrawiam
2010-03-20T19:06:51+01:00
Mamy przelicznik: 1 m/s = 3.6 km/h, więc 1km/h = 10/36 m/s

81 km/h * 10/36 = 22,5 m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:07:07+01:00
Kilometr ma 1000 metrów wiec:
81km/h = 81000m/h
godzina ma 60 min więc:
81000m/h : 60minut = 1350m/min
minuta ma 60 sekund więc:
1350m/min : 60 = 22,5m/s
odp: To 22,5m/s.