Odpowiedzi

2009-10-27T17:44:10+01:00
Ponieważ opowiada ona o losach człowieka,który nigdy się nie poddał i dążył do spełnienia marzeń.
Od ucieczki do bycia niewolnikiem do mieszkania na wyspie.
Opowiada ona również o pięknej przyjaźni miedzy bohaterem a Piętaszkiem.

Serdecznie polecam książkę.
Pozdrawiam
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:56:07+01:00
Moim zdanie warto bylo przeczytac lekture przypadli robinsona kruzoe choc by dlatego by docenic dom, nauke w zyciu i własniwa postawe co do rodziny i obowiazków.
Mozna w niej zauwazyc lekkomyslnosc i brak przejawow zaintersowania sie nauka co potem doprowadzilo do braku wiedzy praktycznej w zyciu. przyajzc przedstwiona w ksiazce pokazuje polaczzone 2 ruzne swiaty w calosc. pruby przetrwania wysilki pomocy innym i ciezka praca o byle jakie schronienie i pozywienie nauczyla robinsona wiele zeczy i szacunku dla nauczycieli dawnych prac nad kturymi nie zwracal uwagi i nie poswiecil duzo czasow a na wyspie tak przydatne. tesknil za domem i rodzino i zalowal. na wrucil sie na chrzescijanstwo.
12 3 12