Odpowiedzi

2010-03-20T19:05:28+01:00
10x10 =100 czyli wyjdzie 100 przywitań
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:07:09+01:00
45
NA PEWNO DOBRZE:)
ROZPISZĘ CI:
1- 2,3,4,5,6,7,8,9,1______________9 OSÓB
2-3,4,5,6,7,8,9,10 _____________ 8 OSÓB
3- 4,5,6,7,8,9,10 _____________ 7 OSÓB
4- 5,6,7,8,9,10_____________ 6 OSÓB
5-6,7,8,9,10 ____________________ 5 OSÓB
6- 7,8,9,10_______________________ 4 OSOBY
7-8,9,10 ___________________ 3 OSOBY
8-9,10___________________________ 2 OSOBY
9-10 _________________________ 1 OSOBA
10- ZOSTAŁA PRZYWITANA PRZEZ WSZYSTKICH

RAZEM 45
7 3 7