Odpowiedzi

2009-10-27T17:42:20+01:00
Autoryzacja- to wyrażenie zgody przez udzielającego informacji prasie na publiczne rozpowszechnienie swej wypowiedzi w danej formie.


audiowizualność-rzeczownik od audiowizualny (równocześnie słyszalny i widzialny, słuchowo-wzrokowy)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:46:47+01:00
Autoryzacja, to wyrażenie zgody przez udzielającego informacji prasie na publiczne rozpowszechnienie swej wypowiedzi w danej formie.


Sztuka audiowizualna - sztuka wykorzystująca urządzenia przetwarzające dźwięk lub obraz, takie jak odbiorniki radiowe i telewizyjne, kamery, mikrofony, komputery itd.
2 3 2
2009-10-27T18:08:33+01:00
Autoryzacja-funkcja bezpieczenstwa
Audiowizualność-(równocześnie słyszalny i widzialny, słuchowo-wzrokowy)
1 2 1