Hejoł! Mam napisać wypracowanie na temat: "Za co chciałabym podziękować Bogu". Na 2 strony (zeszytowe) !!! ;/// Na poniedziałek ;] Help me!! Trochę może napisze, ale dajcie mi przynajmniej jakieś podpowiedzi, jakich zdań mam użyć czy co. Pliss.!

2

Odpowiedzi

2010-03-20T19:10:04+01:00
Najbardziej chciałbym podziękować bogu za to że stworzył tak piękny świat i ludzi na tym świecie żyjących.dziękuje mu za too, że stworzył mnie, że mogę miec tak dobrą rodzinę na ktorej mogę zawsze polegać, dziękuje mu za to że dba o mnie i moich znajomych,dziękuje mu za to że mogę cieszyć się życiem i otoczeniem.jestem mu wdzięczny że daje mojej rodzinie chęć do życia.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:13:36+01:00
Przeczytaj to:
http://szukajacboga.jesus.net/?/1/miosny-list-od-ojca.html
http://szukajacboga.jesus.net/?/3/wywiad-bogiem.html
JA mogę oprócz tego podziekować jeszcze za to że mimo że złamałam prawo stwórcy daje mi szanse. Całe życie. Nadal mogę zmienić siebie i dojść do miejsca w którym na mnie czeka.
Mimo że popełniam błędy i wątpięon mi wybacza.
Dziękuęmu za to że dał mi świat. I za to że mogę odczuwać bardziej rozwiniete uczucia niż jakaś tam małpa.
Za to że mam duszę i gdy umrę ine będęw jakieś głupiej próżni.
Za to że gdy umrę nie pujdę do piekła.
Za to że gdy w niego owieżęczujęsię bespiecznie.
Możesz jeszcze przeczytać to: http://carly.bloog.pl/id,3614355,title,Smierc-kliniczna-relacje,index.html?ticaid=69d7c

a i za to że mam możliwość wyboru. Że to ja decyduję, ale ja za wszystko też odpowiadam.
1 5 1