Odpowiedzi

2010-03-20T19:16:28+01:00
X - liczba piątek
12 - x - liczba czwórek
5x + 4(12-x) / 12 = 4,75 | * 12
(Ps. tam to wyrażenie od 5x do końca nawiasu jest całe podzielone przez 12 :)
5x + 4 (12 - x) = 57 5x + 48 - 4x = 57 5x - 4x = 57 - 48
x = 9 - liczba piątek
Odp. Zuzanna ma 9 piątek na świadectwie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:16:52+01:00
X - liczba piątek
12 - x - liczba czwórek
5x+4(12-x)=4,75*12
5x+48-4x=57
x=57-48
x=9

9*5+3*4=45+12=57
57:12=4,75
Odp.Zuzanna ma na świadectwie 9 ocen 5.

Licze na najlepsze:).

133 2 133