Odpowiedzi

2010-03-20T19:19:03+01:00
A] 8(5x-3y+1)
b] 9( 0,5a+0,1b-2)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:19:32+01:00
A) 40x - 24y + 8 <-- najwiekszym wpolnym czynnikiem jest 8

wiec 40x - 24y + 8 = 8 * (5x - 3y + 1)

b) 4,5a + 0,9b - 18 najwiekszym wspolnym czynnikiem jest 9

wiec 4,5a + 0,9b - 18 = 9 * ( 0,5a + 0,1b - 2)
2010-03-20T19:19:37+01:00
A) 40x - 24y + 8 = 8(5x-3y+1)

b) 4,5a + 0,9b - 18= 0,9(5a+b-20)

proszE to łatwe:) pozdro
1 5 1