Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:21:35+01:00
Matka Teresa z Kalkuty wrazsiostrami zakonnymi niosła pomoc najbiedniejszym i chorym.Jest symbolem wielkiego miłosierdzia.
2010-03-20T19:21:37+01:00
Była bardzo dobra i pomagała ludziom i my też tak powinnismy czynic
2010-03-20T19:23:16+01:00
Poprzez zachowanie Matki Teresy z Kalkuty wysnuwam wniosek: była kobietą naprawdę bogatą. Jej miłosierdzie i pomoc nie jednemu uratowały życie, a niezależność i wyrozumiałość ratowały każdego, nie zależnie od wielkości problemu. Była to kobieta głęboko wierząca w Boga. Stanowi dla mnie wielki autorytet. Według mnie zasługuje na uznanie i szacunek wszystkich ludzi.