Odpowiedzi

2010-03-20T19:23:39+01:00
Bog mieszka w niebie.
Wraz z aniołami i z ludżmi. Mieszka sobie tam gdzie jest spokoj i wogole nie ma natury. Rządzi całym swiatem boskim i na Ziemi. W niebie nie ma poddanych.
Wszyscy sa tacy sami .
Moim zdaniem chcialambym sie tam znalezc razem z nim



mysle ze dobre
mialam w ksiazce
pliss znaj
odpowiedz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:26:09+01:00
Bóg jest wielki , wszechmocny i wszech wiedziący. Pytanie gdzie on mieszka jest bardzo proste ale ma parę swoich domów.Popierwsze mieszka w naszych sercach. Gdy bierzemy go do woich serc w czesie mszy św. czujemy ze jest z nami. Po drugie mieszka w niebie czylitam gdzie niektózy z nas pójdą po śmierci.Niektórzy bo zli ludzie idą do piekła.Bógmieszka w milionach ludzich serc ale też w naszych . i niech tak zostanie na wiki wieków,.

Pozdrawiam
1 5 1
2010-03-20T19:55:52+01:00
Bóg mieszka we wszystkim co nas otacza. w całej przyrodzie. w każdym mijanym przez nas człowieku. w jego sercu mieszka namiastka boga i wiążące się z tym dobro. bóg jest stworzycielem wszystkiego i w tym trwa. możemy go odnaleźć nawet w zwykłym potoku górskim, w jego prostocie i niezwykłości. bo jest on ojcem, który nie opuszcza swoich dzieci i dzieła tylko w nim trwa i dogląda.