Odpowiedzi

2010-03-20T19:23:43+01:00
Ogród musi być:
kolorowy
zadbany
mussz sie w nim dobrze czuć
duzo rzecy do zabawy np. zjeżdżalnia
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:35:33+01:00
Mój wymarzony ogród rozciągałby się na dużej polanie otoczonej szerokim pasmem róż. Byłaby duża fontanna otoczona kwiatami. Po drugiej stronie było by oczko wodne a nad nim huśtawka przyczepiona do drzewa. W jeziorku plywałyby złote rybki a na wierzchu wody było by 5 lili wodnych. Za oczkiem wodnym rozciągałaby sie długa sciezka pośród palm i drzew prowadząca do ogromnej altanki, w ktorej znajdowałby sie basen z zjeżdzalnia. Za altanką byłoby miejce do grilowania i opalania się. Koło brzosy byłaby piaskowanica.
Za piaskownicą były by sekretne drzwi otoczone bluszczem, do ktorego tylko ja bym miała kluczyk. W tajemniczym zakątku znajdowałoby sie wesołe miasteczko i plac do uprawiania przeróżnych sportów. O zachodzie słońca na wszytskich drzewach i krzewach zaświecałyby sie kolorowe lampki.
Moim zdaniem to byłby najpiękniejszy ogród na świecie.
13 4 13