Odpowiedzi

2010-03-20T19:24:21+01:00
MOIM ZDANIEM NAJWAZNIEJZE TO BCZCIJ OJCA SWEGO I MATKE SWOJA BO IM NALEZYSIE SZACUNEK,BO W KONCU TO ONI ZA NAS ODPOWIADAJA DO PEWNEGO CZSU I NA NAS ARABIJA BY NAM NICZEGO NIE BrAKOWAŁO.TO JEST NAJWAZNIEJSZ PRZYKAZANIE
2010-03-20T19:29:15+01:00
III przekazanie
Pamiętaj,abyś dzień święty święcił
Zabrania pracy w dni święte oraz zobowiązuje do oddawania czci publicznej Panu Bogu.Przeciw trzeciemu przykazaniu Bosiemu grzeszy kto żle sią zachowuje w kościele, przychodzi nie w czas do kościoła,wykonuje ciężką pracę w niedzielę i dni święte

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:46:17+01:00
Piąte przykazanie
Nie zabijaj.
To jest grzech wielki.Nie wolno tego robic,poniewaz przykazanie tego zabrania.Zabijajac robisz krzywde sobie i zadajesz bol innym.
Dlatego Powinniśmy Boga bać się i miłować Go, abyśmy bliźniemu swemu na ciele żadnej szkody ani krzywdy nie wyrządzali, ale mu pomagali i wspierali go we wszelkich potrzebach cielesnych.