Odpowiedzi

2010-03-20T19:31:57+01:00
X - pani Anna
y - pani Zofia

x+3=y
0,85x=y-15

x+3=y
0,85x=x+3-15

x+3=y
0,85x-x=-12

x+3=y
-0,15x=-12 |:(-0,15)

x+3=y
x=80

80+3=y
x=80

y=83
x=80

134 4 134
2010-03-20T19:33:19+01:00
X-waga pani anny
y-waga pani zofi

x=y-3
0,85x=y-15

x=y-3
0,85(y-3)=y-15

x=y-3
y=83

x=83-3
x=80

odp.pani zofia wazy 83kg a pani anna 80 kg

77 3 77
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:35:38+01:00


Przed kuracją Po kuracji
p.Anna x-3=80kg 85%(x-3)=0,85(x-3)
p.Zofia x=83kg x-15


x-15=0,85(x-3)
x-15=0,85x-2,55 /*100
100x-1500=85x-255
100x-85x=-255+1500
15x=1245 /:15
x=83

Odp. Pani Ania ważyła 80kg, a pani Zosia 83kg
219 4 219