Odpowiedzi

2010-03-20T19:35:38+01:00
Niestety na pierwsze nie mam odpowiedzi ale za to na drugie ;) :
Logika,zainteresowany człowiek,głównie humanista,ogromna wiedza
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:36:42+01:00
1.Te słowa rozumiem tak że filozofia jest nauka tak potezna i pojetna ze treba uwazac zeby nie bładzic w jej labiryntach.
2.dociekliwosc,madry,pojatny,wrazliwy
1 5 1
2010-03-20T19:40:32+01:00
1."Kurs filozofii. Obchodzić się ostrożnie" - to ostrzega o wielkiej delikatności filozofów. Naukowcy ci są wrażliwi w "środku". Np. Albert Einstein był szalony, ale patrząc na jego zdjęcia, można wywnioskować, że paniecznie bał się aparatu fotograficznego. Możliwe, że chodzi również o to, że filozofia jest bardzo uciążliwa dla mózgu. Trzeba obchodzić się z nią bardzo ostrożnie, żeby nie "zgubić się" w niej.

2. Filozof jest:
1) wrażliwy;
2) inteligentny i błyskotliwy;
3) sprytny;
4) cierpliwy.
1 5 1