Odpowiedzi

2010-03-20T19:41:32+01:00
Pełni role domu
pełni rolę ochronną
pełni rolę przed niebezpieczeństwami z zewnątrz
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:44:54+01:00
1.Chroni ślimaka przed nieprzyjemnościami.(innymi zwierzętami)
2.W muszli jest im ciepło.
3.Chroni ślimaki przed utratą wody.
4.Jest jego szkieletem zewnętrznym.
5.Chroni przed wysychaniem.
2010-03-20T19:45:09+01:00
- ochronną
- chroni ślimaki lądowe przed utratą wody
- stanowi miejsce przyczepu dla mięśni
- schronienie
3 3 3