Odpowiedzi

2010-03-20T20:15:30+01:00
- Hej!
- Cześć! Dawno Cię nie widziałam. Co u Ciebie słychać?
- U mnie wszystko dobrze, oprócz ocen. A u Ciebie?
- W miarę. Hej... możesz dziś wyjść na rolki, albo na pizzę?
- Niewiem. Muszę się spytać mamy.
- Ok. A masz coś na kącie, żeby do mnie zadzwonić?
- Niezabardzo, bo do mamy akurat mam 2000 minut.
- A na kulkę masz?
- Powinnam mieć jeszcze ze 2 grosze.
- No dobra. To puścisz mi kulkę i oddzwonię.
- Ok. To dozobaczenia.
- No... Pa...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:18:53+01:00
- Hej!
-Cześć! Dawno cię nie widziałam.
-Co tam u ciebie słychać? Jak poszedł ci ten sprawdzian z matematyki?
- U mnie wszystko w porządku. Mam nadzieję, że dobrze mi poszedł, ale wszystko okaże się jak odda. A u ciebie jak tak?
- U mnie też wszystko dobrze. Właśnie idę na próbę tańca.
- A co tańczysz?
- Taniec nowoczesny. Nie długo mamy konkurs. Chcemy wypaść jak najlepiej i dlatego teraz ćwiczymy aż 4 razy w tygodniu. Trochę zaniedbałam naukę, ale myślę, że to wszystko nadrobię.
- Może wybierzemy się w następnym tygodniu do kina?
- Bardzo chętnie. Jeszcze się zdzwonimy. Bo teraz się trochę śpieszę.
- To do zobaczenia! Trzymam za ciebie kciuki. Myślę, że wygracie ten konkurs!
- Nie dziękuje!
- Pa!
- Cześć!


Myślę, że troche pomogłam;P
Liczę na naj.;))