Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:46:59+01:00
Pięknie żyć, to znaczy żyć w zgodzie z naturą i ze samym sobą. Doceniać każdy dzień i nie mylić go z pozostałymi. Pięknie żyć, to znaczy czynić Dobro.
51 4 51
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T19:48:12+01:00
Pięknie żyć, znaczy żyć tak, aby nie żałować życia.
Pięknie żyć, znaczy aby nie być dla kogoś utrapieniem, aby pozostawić po sobie piękny ślad.
Żyć tak, aby przed śmiercią można było powiedzieć : "Moje życie było coś warte, teraz mogę w spokoju odejść..."
72 3 72
2010-03-20T19:49:27+01:00
Moim zdaniem pieknie zyc to znaczy zyc na poziomie w sensie moralnym a nie finansowym, starac sie pomaga innym gdy tego potrzebuja i korzystac z zycia ile sie da. w zycia piekne sa tylko chwile dlatego powinnismy dazyc do tego by bylo ich mnóstwo i z kazdej takiej chwili czerpac jak najwiecej radosci oraz wspominac je przy kazdej okazji. pomaganie innym ludzia rowniez czyni nasze zycie piekniejsze poniewaz mamy ta swiadomosc ze ktos dzienki nam usmiechnal sie i spojrzal na zycie z innej ladniejszej strony
39 4 39