Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:50:01+01:00
120 * 12/100=14,4
120-14,4=105,6
Kurtka po obniżce kosztuje 105,6 zł.
2010-03-20T19:50:43+01:00
Cena kurtki- 120 zł
Obniżka- 12%

120*12%=120*0,12=14,40 zł

120-14,40=105,60 zł

Odp: Po obniżce 12% kurtka będzie kosztować 105,60zł.
2010-03-20T19:54:59+01:00
12% z 120zł = 12/100 ×120/1 = 12/10 ×12/1 = 144/10 = 14,4 - obiżka
120 - 14,4 = 105,6 - cena kurtki po obniżce