1. Dopisz daty do wydarzeń:
a)przyznanie Lechowi Wałęsie pokojowej Nagrody Nobla
b)odzyskanie niepodległości przez Polskę
c)przyjęcie Polski do Unii Europejskiej
d)wybór Karola Wojtyły na papieża
e)wybuch II wojny światowej
f)bitwa pod Grunwaldem

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:52:15+01:00
A)5 pazdziernik 1983 rok
b)11 listopada 1918 rok
c)1 maja 2004 rok
d)16 pazdziernik 1978 rok
e)1 wrzesnia 1939
f)1410 rok
2 3 2
2010-03-20T20:00:04+01:00
A) 1983
b) 1918
c) 1 maja 2004
d) 1978
e) 1939
f) 1410