Odpowiedzi

2010-03-20T19:56:58+01:00
Ewa Nowak "Rezerwat niebieskich ptaków", Rosie Rushton "Co ty wyprawiasz mamo ?!", Rosie Rushton "Przyjaciółki i kłamczuchy".


Proszę ... :D
1 1 1
2010-03-20T19:59:04+01:00
Takie typowe lektury szkolne to nic mi do głowy nie przychodzi, ale znam książki o problemach nastolatków np. 'My dzieci z dworca Zoo", "Pamiętnik narkomanki" "Hera moja miłość"
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:04:08+01:00
"Inna" "Ten obcy" <--Irenę Jurgielewiczową Inna - dziewczyna z domu dziecka i jej problemy, Ten obcy chłopak , który uciekła z domu.

Koamienie na szaniec Aleksander Kamiński . o nastaolatkach w czasie II wojny.

"Pamiętnik poznańskiego nauczyciela "Henryk Sienkiewicz . o chłopcu który zył w czasie zaborze i zauczył sie na smierc.

1 5 1