Odpowiedzi

2010-03-20T19:58:14+01:00
E e f g g f e d c c d e e d d e e f g g f e d c c d e d c c d d e c d ef e c d ef e d c d g2 e e f g g f e c c d e d c c

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:22:17+01:00
To jest to miejsce, którego Ci brakuje ;D

... A H C H G A H C H A G A D H H C D D C H A G G A H A G G

:)
2010-03-20T20:48:58+01:00
(początek Chyba nie jest taki bo ja znalazłem inny początek)

nuty do ,,Oda do radości" Ludwiga van Beethoven
e e f g g f e d c c d e e d d e e f g g f e d c c d e d c c d d e c d ef e c d ef e d c d g2 e e f g g f e c c d e d c c
2 5 2