Proszę o przetłumaczenie
Kinder sehen mehr darauf, was die Eltern tun, als was sagen.
kinder und Narren sagen die Wahrheit.
Wie die Mutter, so die Tochter.
Wie der Vater, so der Sohn.
Mit Vater und Mutter soll man nicht streiten.
Elternliebe ist oft Affenliebe.
Kleine Kinder - kleine Sorgen.
grose Konder - grose Sorgen.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:03:25+01:00
1. Dzieci widzą więcej co rodzice, robią więcej niż to co mówią.
2. Dzieci i głupcy mowią prawdę.
3. Jaka matka taka córka.
4. Jaki ojciec taki syn.
5. Z tatą i mamą nie powinno się kłócić.
6. Miłości rodzicielskie są często ślepe.
7. Małe dziecko - mały kłopot,
Duże dziecko - duży kłopot.

Pozdrawiam.
2010-03-20T20:04:01+01:00
Dzieci widzą więcej na tym, co rodzic robią, kiedy co mówić. kinder i błaźni powiedzą prawdę. Jak matka, tak córka. Jak ojciec, tak syn. Z ojcem i matką człowiek nie powinien kłócić się. Miłość rodzicielska jest często Affenliebe. Maluch dzieci - małe opiekowanie się. grose Konder - grose opiekowanie się.