Odpowiedzi

2010-03-20T20:04:12+01:00
Była zima a jest wiosna,
było zimno a jest ciepło;
było snieznie a jest słonecznie.
Było smutno a jest wesoło,
inage wsystko do zycia sie obudziłloo.
6 3 6
2010-03-20T20:04:31+01:00
Wiosna
piękny , radosny czas ...
smutków kończące się chwile...
latają radośnie motyle..
do życia budzi się świat .!
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:05:03+01:00
Wionsna to pora bardzo radosna,
ptaszki śpiewają ,motylki latają
kwitną kwiatuszki , ślimak pokazuje różki
śnieg topnieje ,cały świat się śmieje ! :)

ps.troche dziecinny ale nic innego nie wymyśliłam :P
9 4 9