Proszę o wyjasnienie mi słownictwa z jezyka Angielskiego i poprawienie ewentualnych błędów z mojej strony. Te słowka mają byc o Naturze Byłbym wdzieczny :)



Weapon
tevrorism
drought
flood
bush fire
child abuse
poach
paacher
natural habitat
enviroment
die out
fumes
contamination
emition of
di oxide
dry
wet
mild
humid
tropical
severe
hot
cold
hail
rain
showers
heavy rain
rain spek
snow
blizzard
sleet
snowdrift
abore
below
landscape
hill
hilly
nural
urban
nature and emviroment
bottle
poper
bank
cut down trees
devas tate
destruction
demage
ecology
ecological disaster
preserve
drought
typhoon
carbon dixide
organic
ozone layter
hole
sail
air pollution
sort rubbish
national park
cage
feed
recycle
frecyding
Bardzo bylbym wdzieczny :D i prosze aby było to w 100 % dobrze to moze dołoze cos punktów :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:28:34+01:00
Weapon
- broń
terrorism
- terroryzm
drought
- susza
flood
- powódź
bush fire
- pożar lasu
child abuse
- krzywdzenie dzieci
poach
- nielegalne polowanie
paacher
- ?? -
natural habitat
- siedlisko przyrodnicze
enviroment
- środowisko
die out
- wymierać
fumes
- opary
contamination
- zanieczyszczenie
emition of
- emisja
di oxide
- tlenek di
dry
- suchy
wet
- mokro
mild
- łagodny
humid
- wilgotny
tropical
- tropikalny
severe
- silny,dotkliwy,ciężki
hot
- gorąco
cold
- zimno
hail
- grad, gradobicie
rain
- deszcz
showers
- prysznice
heavy rain
- ulewa
rain speak
- mówiący,szemrzący deszcz
snow
- śnieg
blizzard
- zamieć, nawałnica
sleet
- deszcz ze śniegiem
snowdrift
- zaspa
abore
- ?? -
below
- poniżej
landscape
- krajobraz
hill
- wzgórze
hilly
- górzysty, paórkowaty
natural
- naturalny
urban
- miejski
nature and emviroment
- natura i środowisko
bottle
- butelka
poper
- ?? -
bank
- brzeg, zaspa
cut down trees
- wycinanie drzew
devas tate
- ?? -
destruction
- zniszczenie
demage
- niszczyć
ecology
- ekologiczny
ecological disaster
- katastrofa ekologiczna
preserve
- rezerwat
drought
- susza
typhoon
- tajfun
carbon oxide
- tlenek węgla
organic
- organiczny
ozone layter
- dziura ozonowa
hole
- dziura
sail
- żagiel
air pollution
- zanieczyszczenie powietrza
sort rubbish
- sortowanie śmieci
national park
- park narodowy
cage
- klatki
feed
- karmić
recycle
- recykling
frecyding
- ?? -
2010-03-20T20:45:08+01:00
Broń
terroryzm
susza
powódź
pożar w lesie
molestowanie dzieci
kłusować
nie ma słowa paacher
naturalne siedlisko
środowisko
wymierać
spaliny
zakażenie
emisja
dwutlenek
suchy
mokry
łagodny
wilgotny
tropikalny
surowy
gorący
zimny
grad
deszcz
prysznice
ulewa
--
śnieg
zamieć śnieżna
gołoledź
zaspa śnieżna
--
pod
krajobraz
wzgórze
pagórkowaty
--
miejski
natura i środowisko
butelka
--
nasyp
ścięte drzewa
dewastować
zniszczenie
niszczyć
ekologia
katastrofy ekologiczne
rezerwat
susza
tajfun
dwutlenek węgla
organiczny
warstwa ozonowa
dziura
żagiel
zanieczyszczenie powietrza
sortowanie śmieci
Park Narodowy
klatka
karmić
recykling