Odpowiedzi

2010-03-20T21:00:22+01:00
Mam rebus -> I have on the top and bottom.
I have holes on my left and on my right.
And I have holes in the middle, yet I still hold water.
What am I?

sorki alE po posku niemam pojecia rozumiem cos tam ale nie chce pokrecic
;/
23 1 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:05:31+01:00
Rebusy:
- rab + bite - e (rabbit - królik)
- eat - t + stern - n (easter - Wielkanoc)
- eat - t + stern - n + egg(zamiast egg narysuj jajko) (easter egg - pisanka)

zagadki:
- what animals is in the easter table? (jakie zwierzęta są na wielkanocnym stole)
- what is in easter elipsis? (co na wielkanoc jest owalne - pisanka)
7 4 7