Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:23:09+01:00
Ciemno niebieska, zniszczona, w starym szyciu. Miała już swoje lata. Praktyczna z eleganckimi guzikami. Posiadała ściągacze lekko ''poturbowane'' przez ciągłe zmniejszanie ich.
2 5 2
2010-03-20T20:26:16+01:00
Moja kamizelka
Mam kamizelkę,którą kupiłam nad morzem. Kamizelka jest bardzo modnego kroju.
Jest koloru niebieskiego i zapinana na guziki. Uwielbiam nosić ją do szkoły. Moja mama twierdzi,ze bardzo mi pasuje.
Bardzo cieszę się gdy widzę młodych ludzi w kamizelkach. Przeciez to nic złego je nosić,mało tego mogą one uchronić nasze zdrowie; np. nerki .
1 5 1
2010-03-20T20:27:06+01:00
Moja kamizelka w ktorej chodze strasznie mi sie podoba i dobrze sie w niej czuje. zrobiona jest z nieprzemakalnego materialu a w srodku ma puch dzieki ktoremu jest mi cieplo.z przodu u gory po obydwuch stronach ma niewielkie kieszenie w ktorych miesci sie moj telegon i portfel. jest czarnego koloru, poniewaz tylko ten kolor uwielbiam,jest pikowana dzieki czemu jeszcze swietniej na mnie wyglada. na dole ma kieszonki i gdzy jest mi zimno wkladam do nich rece. dzieki kapturowi z futerkiem wiem ze nie zmokne. uwielbiam ta kamizelke i nie zamienilabym jej na zadna inna
1 5 1