Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:50:39+01:00
W klasie jest 20 uczniów w tym 15 chłopców. Olicz jakim procentem całej klasy jest ilość dziewczynek.
1 1 1
2009-10-27T18:11:36+01:00
Zad.1
W sklepie było 15kg ziemniaków. Wykupiono 3,5kg.
Jaki procent stanowią kupione ziemniaki?

Zad.2
Książka zawiera 383 strony. Basia przeczytała 162.
Jaki procent stron całej książki stanowią te strony, które przeczytała Basia ?
1 5 1