Odpowiedzi

2010-03-20T20:51:27+01:00
W dniu 18.10.2010r., o godzinie 18:00 odbyło się przedstawienie teatralne organizowane przez króla. Przybyło dużo uczestników, aż cała sala pałacowa była pełna.
Przedstawienie opowiadało o życiu biednych i bogatych. Każdemu widzowi zakręciła się łza w oku, ponieważ spektakl był bardzo wzruszający i ciekawy. Król nie do końca był zadowolony, ale postanowił zrobić dobre wrażenie na ludziach.
Na zakończenie spektaklu głos zabrał król, dziękując reprezentantom za przygotowanie sztuki teatralnej. Wręczył im ogromny puchar wraz z kwiatami. Następnie zaprosił przybyłych na wielką ucztę i zabawę.
Moim zdaniem przedstawienie, tak samo jak cała ta atmosfera była całkiem miła i podniecająca.
390 4 390
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:02:44+01:00
21 marca w pałacowej sali odbyło się przedstawienie teatralne pt. Romeo i Julia , w którym wzieło udział 200 osób z naszej szkoły . ( to tylko przykład) Renesansowe ściany pałacu dodawały uroku romantycznemu przedstawieniu . Uczestnicy przedstawienia z uwagą obserwowali zaangażowanych aktorów , którzy w pałacowej scenerii wyglądali bardzo rzetelnie . Przedstawienie poruszyło serca widzów , którzy wzruszeni emocjonalną powieścią nie ukrywali płaczu . Przedstawienie zostało nagrodzone gromkimi brawami i owacjami na stojąco. Pośród 200 obecnych osób nie znalazła się taka , krórej przedstawienie nie podobało by się . Krytycy teatralni ocenili spektakl na wyjątkowo udany .Warto obejrzeć tak wzryszajace przedstawienie , które wzruszy nasze serca i pobudzi nas do refleksji .

;]]
326 3 326