Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:42:21+01:00
Myślę, że dobre mogą być Gałczyńskiego "Prośba o wyspy szczęśliwe" "O wróbelku" "O kotku-knotku" "Szczerość" ; Wiesławy Szymborskiej bodajże "urodziny"...
Chyba tyle, z tego, co znam.
Mam nadzieję, że pomogłam ;) :D
1 1 1
2010-03-20T20:43:22+01:00
Ja jednak bym myslała o Trenach Jana Kochanoe\wskiego,
są dostojne i wg,
albo jesli zależy Ci tylko zeby był smieszny skorzystaj z fraszek tego też artysty
1 3 1