Odpowiedzi

2010-03-20T20:54:37+01:00
Ania zaprosiła swoją Dianę do siebie. Chciała jak najlepiej ugościć dziewczynkę. Koleżanka Ani była zachwycona. Po chwili dziewczynki zeszły do piwnicy. Panna Shirley poczęstowała przyjaciółkę sokiem porzeczkowym. Okazało się jednak, że to było wino. Pani Barry <mama Diany> obraziła się na Marylę. Kiedy jednak Ania wyleczyła Minnie <młodsza siostra Diany> z krupu, o sytuacji zapomniano>.

daaj naaj ;**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:59:45+01:00
Postaram się jak najlepiej :)
Maryla mówi Ani, że musi jechać na spotkanie kółka charytatywnego. Pozwala bohaterce zaprosić do siebie Dianę. Ania jest tym uradowana. Od razu idzie powiedzieć przyjaciółce. Kiedy podwieczór przychodzi do niej Diana, Ania częstuje gościa sokiem malinowym. Po jakimś czasie dziewczyna zaczyna się źle czuć. Ania odprowadziła ją do domu. Po przyjeździe Maryli pokazuje jej butelkę. Okazuję się, że to było wino. Po tym zdarzeniu opiekunka Diany zabroniła się spotykać Ani z Dianą. Jednak po bohaterskim czynie bohaterki znów mogły się ze sobą spotykać.

Jak coś to, to sobie jeszcze możesz trochę skrócić :)
1 5 1