Odpowiedzi

2010-03-20T21:00:21+01:00
ZAPROSZENIE

Mam zaszczyt zaprosić Ciebie Jonatanie na moje (np) 10 urodziny! Impreza odbedzie sie 16 maja 2869 roku o godz. 17 w moim domu przy ulicy Sierockiej 17.

Plan imprezy:
1. Oczekiwanie na spóźnialskich gości.
2. Śpiewanie "Sto lat", składanie życzeń i jedzenie tortu.
3. Opowiadanie zabawnych historii.
4. Granie w Monopol.
5. Zabawy na dworze.
6. Urodzinowy mecz piłki siatkowej.
7. Zakończenie imprezy i odwiezienie gości do domów.

Bedzie mozna skosztowac sucharkow z maslem tofi! ;]

ola
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:14:18+01:00
Zaproszenie!
Chciałabym serdecznie zaprosić Cię, Jonatanie na moje 12
urodziny. Przyjęcie odbędzie się dnia 20 listopapa 2010 roku na ulicy Sosnowej 24. Zabawa rozpocznie się o 15.00 i potrwa do godziny 21.00. Będzie smaczny poczęstunek nie licząc czekoladowego tortu.
Byłoby miło gdybyś przyszedł, gdyż moim marzeniem jest by cię poznać. Naprawdę będę wdzięczna jeśli zaszczycisz nas swoją obecnością.
(...imię i nazwisko...)