Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:57:47+01:00
Każda grupa żywienia ludności ma inne zapotrzebowania. Zależy to od m.in wieku płci czy pracy jaką wykonują. Dlatego różnice energetyczne będą całkiem zróżnicowane.
5 5 5
2010-03-20T21:06:57+01:00
Od zapotrzebowania energetycznego zależy między innymi wiek. Osoby dojrzewające potrzebują więcej energii niż starsze. Również wykonywana praca ma duże znaczenie. Osoby pracujące umysłowo potrzebują mniej energii niż osoby pracujące fizycznie. Płeć też ma znaczenie. Kobietą potrzebna jest mniejsza ilość energii niż mężczyzną. Pora roku również wpływa na zapotrzebowanie energetyczne. Zimą potrzebujemy więcej energii, a latem mniej.
2 5 2