SZYBKA I PRAWIDŁOWA ODPOWIEDZ! ;]

'Zapotrzebowanie energetyczne jest zróżnicowane i zależy od:

1........................................ człowieka.
2.Stanu fizjologicznego .................................. człowieka.
3.Rodzaju ....................... pracy.

Daje Naj! i Gwiazdki ! Z góry dzięki ;=)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:59:29+01:00
1. Trybu życia
2. i upodobań
3. wykonywanej
9 2 9
2010-03-20T21:05:37+01:00
Zapotrzebowanie energetyczne człowieka zależy od:
-jego wieku
-płci
-trybu życia
5 2 5
2010-03-20T21:54:20+01:00
1.Trybu życia/wieku/płci/miejsca zamieszkania (chodzi o klimat, im zimniejszy tym wieksze zapotrzebowanie energetyczne człowieka)
2. Ilości tkanki tłuszczowej człowieka (wagi)
3. Wykonywanej
2 5 2