Odpowiedzi

2010-03-20T21:11:29+01:00
133,6/158,5*100%=w przybliżeniu 84,3%
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:15:05+01:00
O ile procent spadły nakłady książek w 2006 roku w porównaniu z rokiem 2000?
W 2006r było 133,6mln egzemplarzy, a w 2000r 158,5 mln egzemplarzy


158,5 --- 100%
133,6 --- a
158,5a = 133,6 x 100%
158,5a = 13360 % /:158,5
a = 13360% : 158,5
a= 84,290% i jeszcze duuuuużo
a = w przybliżeniu 84%
Więc 100% - 84% = 16%
Odp.: Spadły o 16%.
Pozdrawiam :)
3 5 3
2010-03-20T21:16:15+01:00
133,6 mln -x %
158,5 mln -100 %
133,6*100/158,5=84,2
100 %-84,2=15,8 %

Odp:W 2006 roku nakłady książek spadły o 15,8% niż w roku 2000.
4 5 4