Odpowiedzi

2010-03-20T21:19:24+01:00
Matematyka nie zawsze jest zrozumiała
informatyka wiąże się na pewno z robieniem różnych prezentacji i nie zawsze musisz mieć na to czas
i więcej argumentów nie mogę wymyśleć
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:19:50+01:00
Wady:
-więcej godzin matematyki, więcej prac domowych i nauki
-matematyka i informatyka są przedmiotami dość trudnymi, zwłaszcza na wyższym poziomie
-wiele osób uważa te przedmioty za nudne
-jeśli wybierzesz szkołę o niskim poziomie albo nie jesteś dobrym uczniem to masz małe szanse na zdobycie wiedzy
-jeśli nie masz dobrego nauczyciela lub wybitnych zdolności to prawdopodobnie będziesz potrzebować korepetycji.
Zalety:
-więcej godzin matematyki, lepsze przygotowanie do egzaminu z tego przedmiotu
-dodatkowa godzina informatyki
-w niektórych szkołach jest to klasa uprzywilejowana
-masz możliwość poznania większej ilości "trików" informatycznych niż w innych klasach; prawdopodobnie poznasz podstawy programowania.
-matematyka jest powiązana z różnymi dziedzinami wiedzy, natomiast informatyka jest nauką przyszłościową.