Odpowiedzi

2010-03-20T21:17:27+01:00
Paleontologia- nauka o organizmach kopalnych, wyprowadzająca na podstawie skamieniałości i śladów działalności życiowej organizmów wnioski ogólne o życiu w przeszłości geologicznej. Ściśle związana z naukami biologicznymi i geologią, posługuje się często fizyką i chemią.

Dzieli się ją na paleozoologię i paleobotanikę zajmującą się roślinami kopalnymi. Należy do niej również mikropaleontologia. Zagadnieniami ogólnobiologicznymi zajmuje się nowoczesna paleontologia, zwana paleobiologią a szczegółami ewolucji człowieka paleoantropologia.
DNA- kwas deoksyrybonukleinowy.
59 4 59
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:30:10+01:00
Paleontologia to nauka o organizmach kopalnych, wyprowadzająca na podstawie skamieniałości i śladów działalności życiowej organizmów wnioski ogólne o życiu w przeszłości geologicznej. Ściśle związana z naukami biologicznymi i geologią, posługuje się często fizyką i chemią.
( http://pl.wikipedia.org/wiki/Paleontologia )


Tego drugiego nie wiem.


DNA to skrót od pełnej nazwy: kwas deoksyrybonukleinowy
152 1 152