Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:08:57+01:00
A)-sprawy rodzinne
-rozmowa z nauczycielem
-zwieżanie się przyjaciółki

b)Według mnie wazne jest, aby dotrzymać danego słowa, ponieważ wtedy wiemy że jest ktos obok nas komu mozemy zaufać. Wiemy,że możemy liczyć na wsparcie bliskich.
28 4 28
2010-03-20T21:09:58+01:00
A)gdy np nasza przyjaciółka ma kłopoty w rodzinie
b)ważne jest dotrzymywanie słowa dlatego że później w naszej przyszłości może się to do nas odwrócić
9 3 9
2010-03-20T21:12:52+01:00
A) Np. Dwójka przyjaciół wzajemnie się lubiących i sznających wraca razem ze szkoły i jeden z nich mówi coś drugiemu bardzo ważnego czego dowiedział sie od swojego kolegi z ławki na temat kogoś. Po opowiedzeniu mu tego prosi go aby nikomu tego nie mówił a on obiecuje i dotrzymuje danego słowa.

b) Moim zdaniem naprawdę ważne jest dotrzymywanie danego słowa ponieważ na tym polega przyjaźń i wspólne zaufanie. Jeśli dana osoba nie chce aby ktoś coś wygadał na jego temat to druga osoba dotrzymuje danego słowa i jest zobowiązana to spełnić.
12 4 12