Odpowiedzi

2010-03-20T21:18:55+01:00
3.5*2.5=8.75m2 (kwadratowych)

20cm=0.2m
30cm=0.3m

0.2*0.3=0.06m2

8.75:0.06=875:6=146 (w przybliżeniu)
2010-03-20T21:20:56+01:00
łazienka 3.5 × 2.5 = 8.75 m²

kafelka = 20 cm × 30cm = 600 cm² = 0.06 m²

8.75 ÷ 0.06 ≈ 146 kafelek potrzeba


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:22:13+01:00
Łazienka 3.5m × 2.5m = 8.75 m²

kafelka = 20 cm × 30cm = 600 cm² = 0.06 m²

8.75 ÷ 0.06 ≈ 146 kafelek potrzeba

odp: Na wykończenie łazienki potrzebne jest około 146 kafelek.