Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:14:04+01:00
X - 1 liczba
y - 2 liczba

{0.5(x+y) = 15
{0.5(x-2 + 0.5y) = 10

{0.5x + 0.5y = 15
{0,5x - 1 + 0.25y = 10 --> - 0.5x + 1 - 0.25y = -10

1 + 0.25 y = 5
y = 16

x + y = 30
x = 14
1 5 1
2010-03-20T21:14:49+01:00
X-pierwsza liczba
y-druga liczba

(x+y)/2=15
(x-2+0,5y)/2=10

x+y=30
x-2+0,5y=20

x=-y+30
-y+30-2+0,5y=20

x=-y+30
-0,5y=-8

x=-y+30
y=16

x=-16+30
y=16

x=14
y=16

Mysle że pomogłam
2010-03-20T21:18:05+01:00
X- pierwsza liczba
y- druga liczba

0,5 ( x+y ) = 15
0,5 ( x-2 + 0,5y ) = 10

0,5x + 0,5y = 15
0,5x - 1 + 0,25y = 10 - 0.5x + 1 - 0.25y = -10

1+0,25y = 5
y=16

x+y = 30
x=14
y=16

Pozdrawiam :))