Ile złotych kieszonkowego po podwyżce będzie dostawać Kasia . ? .

Tata mówi do Kasi : Kasiu podwyższam ci kieszonkowego o 2,5 złotego .
Kasia myśli : To teraz w ciągu czterech miesięcy dostanę tyle samo pieniedzy , ile przedtem w ciagu pieciu .

2
Komentarz został usunięty
bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ludku taki i siaki

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:16:31+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X - kieszonkowe Kasi przed podwyżką

5x = 4(x+2,5)

5x = 4x + 10
x = 10

10 + 2,5 = 12, 5

Odp. Po podwyżce Kasia będzie dostawać 12,5 zł

dasz naaj , ?
731 4 731
ile dziękuje XD
dziękuje
dam ci dziękujke
2010-03-20T21:16:53+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X - kieszonkowe przed podwyżką

5x=4(x+2,5)
5x=4x+10
5x-4x=10
x=10

10+2,5=12,5 <--- tyle dostawać będzie po podwyżce
268 3 268