Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:32:45+01:00
1. zapisz pole zacieniowanego trójkąta w postaci wyrażenia algebraicznego .oblicz pole dla a=5 b=1
P=a² - 1/2ba-1/2 a(a-b)-1/2b(a-b)
P=a² -1/2ab-1/2 a²+1/2ab-1/2 ab+1/2 b²
P=1/2 a² -1/2 ab +1/2 b²
P=1/2*5² -1/2*5*1 +1/2 *1²
P=25/2-5/2+1/2=12,5-2,5+1/2=10,5
2.oblicz pole narysowanego trapezu wiedząc,że 24ab+12b²=13

P=1/2(a+b+3a+b)*2b
P=1/2(4a+2b)*2b
P=4ab+2b² =13/6

24ab+12b²=13 /:6
4ab+2b²=13/6
28 4 28
2010-03-20T21:45:14+01:00
Odpowiedzi w załącznikach
36 1 36