Odpowiedzi

2010-03-20T21:29:31+01:00
Pewnego razu Bożena postanowiła wyjechać na wakacje. Do bagażu włożyła ubrania, czasopisma i bandaż. Wychodząc z domu spojrzała na stary abażur, na którym był wyszyty czyżyk. Przypomniała sobie Błażeja, który prawie udławił się bakłażanem, patrząc na tego czyżyka. Postanowiła odwiedzić go zaraz po powrocie.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:30:26+01:00
Bożena poszła do sklepu, aby kupić bakłażan. Jednak po drodze spotkała swego kolegę - Błażeja. Zaczęła z nim rozmawiać i zobaczyła bandaż na jego stopie. Okazało się, że jego siostra, która wróciła z wakacji upuściła niechcący bagaż na jego stopę. Nagle podleciał do nich czyżyk. Bożena zachwyciła się nim i przypomniała sobie, że miała coś kupić w sklepie. Weszła do pierwszego, na którego napotkała. Zobaczyła śliczny abażur z koralików, po czym wróciła do domu.

Pozdrawiam =)
1 5 1