Odpowiedzi

2010-03-20T21:46:34+01:00
Genowefa- Kreska- zaufanie, przyjaźń, oparcie
Piotr- bezpieczeństwo, koleżeństwo
R. Lewandowskich- ciepło rodzinne, opieka, przyjaźń/ koleżeństwo

jak można to o najlepszą proszę!
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:47:06+01:00
Genowefa (Aurelia Jedwabińska) uznawała Kreskę za swoją najlepszą przyjaciółkę. Widziała w niej cechy które brakowało jej matce.


Aurelia czuła się bezpiecznie w towarzystwie Piotra. Uważała go za dobrego kolegę, któremu można ufać.


Aurelia lubiła spędzać czas w rodzinie Lewandowskich. Czuła tam prawdziwą miłość i ciepło rodzinne, które brakowało u niej w domu, gdyż jej matka mało czasu jej poświęcała.
6 2 6