Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T22:00:05+01:00
48zł- łączna cena biletów
x- cena biletu ulgowego =15zł
x+18zł- cena biletu normalnego=33zł
x+x+18=48zł
2x=30zł
x=15zł
1 5 1
2010-03-20T22:00:59+01:00
Za dwa bilety normalny i ulgowy zapłaono 48 zł.
Ile kosztował bilet ulgowy jeśli był droższy od normalnego o 18 zł
x+y=48
x+18=y

x=48-y

48-y+18=y
-2y=-66
y=33

x+33=48
x=15

Bilet ulgowy wyniesie 33zł
2 1 2